« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
در چهارمین روز از دهه فجر؛
جمعیت حلال احمر شهرستان لنده:خدمت ادامه دارد...راه درازی آمده ایم؛همراه مردم،پرتوان و خستگی نا پذیر مسیر خدمت بی منت را ادامه می دهیم ...
به گزارشپایگاه خبری اوای رودکوف ؛جمعیت حلال احمر شهرستان لنده همزمان با اغاز دهه فجر و به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،در چهارمین روز از دهه فجر در نظر دارد  با اعزام کاروان سلامت جهت ارائه ی  خدمات پزشکی،اهدای بسته های حمایتی در روستای مونه در تاریخ 97/11/15روز دوشنبه حضور خواهد یافت.

  این کاروان متشکل از ده نفر داوطلب و پرسنل بوده که دو پزشک عمومی و متخصص داخلی زنان و همچنین کارشناس ماما دراین کاروان  حضور دارند. و خدماتی نظیر ویزیت و معاینه رایگان،گرفتن فشار و قند خون و اهدای دارو به ارزش 000 000 8 ریال برای 80 خانوار به صورت رایگان انجام می شود.

و از طرفی بسته های حمایتی برای هر خانواده در قالب قند،روغن،ماکارونی،ربع گوجه و پودر لباسشویی به ارزش000.000.00 ریال برای هشتاد خانوار مساعدت خواهد شد.

این موفقیت مرهون حمایت و راهنمایی و مساعدت مدیر عامل محترم و همچنین معاونت محترم حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان می باشد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: